CASE STUDY. LA COBERTURA WISE (Article published in Spanish)
Keywords:
Financiación, azúcar, mercados financeirosAbstract
Ingenio la Cañita S.A. es una empresa dedicada a la producción y venta de azúcar en el mercado nacional. Debido al exceso de capacidad productiva del sector, los grandes ingenios del país establecieron desde 1967 un acuerdo de venta de la sobreproducción en el mercado internacional, con el objeto de sostene el precio interno. La empresa no participa de este acuerdo y por tanto no genera ingresos en US$ producto de exportaciones.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Articles are the sole responsibility of their authors, and will not compromise Icesi’s University principles or policies nor those of the Editorial Board of the journal Estudios Gerenciales. Authors authorize and accept the transfer of all rights to the journal, both for its print and electronic publication. After an article is published, it may be reproduced without previous permission of the author or the journal but the author(s), year, title, volume, number and range of pages of the publication must be mentioned. In addition, Estudios Gerenciales must be mentioned as the source (please, refrain from using Revista Estudios Gerenciales).